Pakkaus- ja toimitustavat

Tunnistat Littlebit Design -tuotteemme niiden persoonallisen tyylinsä lisäksi loppuun asti mietitystä kokonaisuudesta. Meille on tärkeää myös se, miten tuotteemme on pakattu. 

Korvakorut kiinnitämme joko särmällä viestillä varustettuun mustaan kartonkiin tai Take this personally -tekstillä koristettuun kestävään mustaan korurasiaan. Tällä saattaa olla merkitystä, jos/kun annat korun lahjaksi: halutessasi voit pyytää meitä pakkaamaan korvikset kumpaan tahansa vaihtoehtoon.
Taustapahvissa olevat korut kääritään aina silkkipaperiin tai paperipussiin, mikä suojaa koruja postituksen aikana.

Tekstikorut pakkaamme aina mustaan puuvillapussiin, jossa lukee Take this personally. Poikkeuksen tekevät tekstikaulakorut, jotka toimitamme kovassa korurasiassa.

Kaikki kaulakorut pakataan mustaan Take this personally -korurasiaan.

Lähetysten postituksessa pyrimme käyttämään kaiken käyttökelpoisen kierrättämällä, koska se vain tuntuu oikealle. Kaikki postituspakkaukset ovat kierrätettäviä.


Meiltä kysytään usein, kuinka kauan korun valmistukseen menee ja millainen toimitusaika on.

Vaikka meillä onkin runsas ja monipuolinen valikoima, aivan kaikkia koruja ei välttämättä aina ole valmiina varastossamme. Tällöin valmistamme tilaamasi korun erikseen. Huomioithan, että jonossa saattaa olla useampi koru, joten valmistuksessa saattaa olla viiveitä. 

Kaikki verkkokauppamme tekstikorut valmistetaan vasta ostotapahtuman jälkeen. 

Pyrimme lähettämään tilauksenne 1-5 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä.

Jos ostoksellasi on kiire (esimerkiksi merkkipäivälahja tms.), mainitsethan aikataulun tilauksen yhteydessä lisätietoja -kohdassa. Huomioimme aina toiveet mahdollisuuksiemme mukaan. Otathan huomioon, ettemme pysty vaikuttamaan Postin kirjeiden toimitusnopeuteen. Emme voi ottaa vastuuta meistä johtumattomista myöhästymisistä.

Otathan meihin yhteyttä ennen ostostasi, jos sinua mietityttää ehtiikö jokin tilaus perille haluamassasi ajassa. Niin kovasti haluamme, että verkkokaupassamme asioinnista jää sinulle hyvä mieli!

Toimitamme lähetyksiä usealla eri tavalla.

Kaikki verkkokaupastamme tehdyt tilaukset voi noutaa myymälästämme Kuusankosken Taideruukista, Kouvolasta. Itse asiassa suosittelemme lämpimästii käyntiä paikan päällä, koska myymälän valikoima on runsas ja monipuolinen. Myymälässämme on satunnaisesti myös erilaisia alennuskampiksia, jotka kannattaa tulla tsekkaamaan!

Koska korut ovat pienikokoisia, mahtuvat ne kirjepostilaatikkoon. Postitamme ensisijaisesti kaikki lähetykset kirjeenä (vahvassa alle 3 cm:n postituslaatikossa) ilman lähetysseurantaa. Tilaamasi ostos tulee silloin postilaatikkoosi muun kirjepostin kanssa. Jos postituslaatikko ei jostain syystä mahdu laatikkoon, jättää posti sinulle siitä viestin ja kertoo mistä lähetys on noudettavissa. Otathan huomioon, että postin toimituspäivät saattavat vaihdella paikkakunnittain. Voit valita toimitukseksi myös muun tavan maksaessa ostostasi.

Korutelineet toimitetaan ensisijaisesti pakettina (DHL) kotiovelle tai toimitusfirman lähimpään noutopaikkaan.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Littlebit Design Oy
Kuusankosken Taideruukki
Kyminväylä 2 i
45700 Kuusankoski

info@littlebitdesign.com
Y-tunnus: 2634720-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Littlebit Design Oy
Kuusankosken Taideruukki
Kyminväylä 2 i
45700 Kuusankoski

info@littlebitdesign.com
Y-tunnus: 2634720-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle sopivimman vaihtoehdon, jonka yhteydessä on esitetty myös tarkka toimituskulu.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.